Розгляд апеляцій та скарг
Права та обов’язки заявника при подачі апеляції:
- заявник має право опротестувати рішення щодо результатів робіт за його заявкою на сертифікацію персоналу, а
- заявник має право оскаржити рішення про недоцільність проведення його перевірки та оцінки, про відмову у видачі йому сертифіката компетентності.
- заходи щодо результатів робіт із інспекційного нагляду і рішення про скасування сертифіката компетентності.
- у випадку, якщо заявник має бажання оскаржити рішення про недоцільність проведення його перевірки та оцінки, про відмову у видачі йому сертифіката, про скасування сертифіката компетентності, то він повинен подати письмову апеляцію. Подання апеляції не припиняє дії прийнятого рішення. Письмова апеляція повинна містити обґрунтування незгоди з одержаним рішенням.
До апеляції заявником додаються такі документи:
- листування за питанням що оскаржується;
- документація що надавалась заявником до ОСП.
Створення комісії для розгляду апеляцій
Для розгляду кожної апеляції в ОСП створюється апеляційна комісія. До складу апеляційної комісії можуть бути залучені: фахівці з питання, що розглядається (за необхідності), юристконсульт. Головою комісії призначається відповідальна особа з числа керівників ОСП. До складу апеляційної комісії не можуть включатися особи, причетні до прийняття рішення, що оскаржується.
Порядок розгляду апеляцій та скарг
ОСП за дорученням інформує заявника про дату і місце засідання для забезпечення можливості його участі в засіданні апеляційної комісії.
На запит апеляційної комісії ЦСП, що проводив роботи з сертифікації персоналу, подає для розгляду такі документи:
відповідні матеріали перевірки та оцінки компетентності, висновки за результатами розгляду документів, матеріали інспекційного нагляду (за необхідності); методики перевірки і оцінки заявника (за необхідністю).
У запиті апеляційної комісії, стосовно надання матеріалів, повинна бути обґрунтована доцільність їх передачі з органу з сертифікації персоналу, наведено перелік матеріалів та вказано мету, з якою вони запитуються, а також перелік членів апеляціної комісії, які отримають доступ до конкретних документів, або записів. У запиті апеляційної комісії, стосовно надання матеріалів з ОСП повинні бути визначені умови, щодо збереження конфіденційності інформації членами апеляційної комісії.
Апеляційна комісія розглядає спірні питання конфіденційно. Під час прийняття рішення мають бути присутні тільки члени комісії у повному складі.
Заявник має право бути заслуханим на засіданні комісії.
Протягом трьох днів після проведення засідання рішення, що наведене у протоколі засідання апеляційної комісії листом направляється подавцю разом з екземпляром протоколу засідання. Загальний термін робіт з розгляду апеляцій не повинен перевищувати одного місяця.
Рішення апеляційної комісії стосовно поданої заяви може вміщувати одну із таких рекомендацій:
- підтвердити рішення, що було прийнято атестаціною комісією ОСП;
- скасувати рішення, що було прийнято атестаціною комісією ОСП
- провести перевірку та оцінку;
- відмовити у перевірці та оцінці;
- видати сертифікат компетентності;
- відмовити у видачі сертифіката компетентності;
- підтвердити скасування сертифіката компетентності;
- поновити дію сертифіката компетентності.
У разі незгоди з рішенням заявник має право звернутися до комісії з Апеляцій спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері підтвердження відповідності, протягом десяти днів з дня одержання рішення апеляційної комісії або безпосередньо до суду згідно з чинним законодавством.
Важливе
- АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ
- СФЕРА АКРЕДИТАЦІЇ
- ДЕКЛАРАЦІЯ НЕУПЕРЕДЖЕННОСТІ
- Політика щодо безпеки
- Політика щодо оскарження рішень щодо сертифікації та розгляду скарг
- Політика щодо призупинення, скасування або скорочення галузі сертифікування
- Політика щодо інформаційного забезпечення та надання інформації
- ПЕРЕВАГИ СЕРТИФІКАЦІЇ
- ЗАЯВКА І КОМПЛЕКТ ДОКУМЕНТІВ
- ЗРАЗОК СЕРТИФІКАТА
- РЕЄСТРИ СЕРТИФІКОВАНОГО ПЕРСОНАЛУ